karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

سلام چند نفر کارگر دارم بخاطر شرایط مالی بد که دارن بیمه نمی‌خوان ومبلی بیمه رو بصورت نقدی از بنده دریافت میکنن چکار کنم که بعدأ شکایت نکنن.ممنون

سلام بند یه کارگاه قنادی دارم چند نفر کارگر دارم که بیمه نمی‌خوان وپول بیمه رو ماهانه باحقوق شون پرداخت میکنم چکارکنم که بعدأ شاکیم نشن.ممنون
5 ماه قبل 1 پاسخ

پاسخ مشاوران

1 پاسخ ثبت شده
با سلام، اینکار کاملا اشتباه است، حتی اگر در محضر خانه (که از سال 97 دیگر قابل قبول نیست) مدرک داشته باشید که پرسنل شما نیستند اول از همه تامین اجتماعی شما را جریمه میکند دوم خود کارگر میتواند دعای سابقه بکند پس هرچه سریعتر بیمه کنید حتی برای یک روز
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه بیمه و قانون کار می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
5350+ مشاوره
امتیاز 4.9
وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
امتیاز 3.0
مشاور و کارشناس حقوقی
1300+ مشاوره
امتیاز 4.8
مشاوره تلفنی مشاوره ویدیویی مشاوره متنی آنلاین