karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

استعفا

وقت بخیر.من نزدیک به ۸ ماهه یه جا کار میکنم ۶ ساعت کار و ماهانه ۱۰ میلیون مرخصی هم ندارم.بیمه هم ندارم. داخل قراردادی که باهام نوشتن تمام این‌ها قید شده و من هم امضا کردم و ۲۰۰ میلیون سفته هم بابت حسن انجام کار تحویلشون دادمداخل قرارداد هم نوشته در صورتی که می‌خوام استعفا بدم باید یک ماه قبل به صورت کتبی بهشون بند چهارم آذر ماه نامه استعفا را نوشتم و تحویلشون دادم کنم می‌خوام بدونم این شخص می‌تونه جلوی منو بگیره یا نه چون هنوز نیرویی نگرفته. و اینکه ظاهراً یکی از بچه‌ها گفته این شخص یعنی بنده غلط می‌کنم که برم. آیا می‌تونه با داشتن سفته‌ها اذیتم کنه؟و اینکه شنیدم با وجود اینکه بنده تو قرارداد امضا کردم که بیمه ندارم و قبول کردم باز هم باید طرف بیمه منو پرداخت می‌کرد. آیا این حقیقت داد و ممکنه برای خودش بد باشه؟من حوصله دردسر ندارم فقط میگم سفته‌ها رو اجرا نداره
6 ماه قبل 1 پاسخ

پاسخ مشاوران

1 پاسخ ثبت شده

مشاورین مرتبط

در حوزه بیمه و قانون کار می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
5350+ مشاوره
امتیاز 4.9
وکیل پایه یک دادگستری
9+ مشاوره
امتیاز 3.0
مشاور و کارشناس حقوقی
1300+ مشاوره
امتیاز 4.8
مشاوره تلفنی مشاوره ویدیویی مشاوره متنی آنلاین