پاسخ مشاوران
1 پاسخ ثبت شدهاصولا باید کل اسناد و مراودات را در دفاتر الکترونیک هم مانند دفاتر فیزیکی ارسال کنید، اما با توجه به تعداد زیاد اسناد امکان پاسخگویی سرورهای سازمان امور مالیاتی در حال حاضر پائین است؛ لذا پیشنهاد میشود تا یک فایل محتوی حسابهای افتتاحیه به تاریخ 1404/1/1 در سطح کل ارسال شود و همچنین برای هر ماه نیز یک فایل در سطح کل به تاریخ 31 همان ماه ارسال نمائید.
ضمنا همچون گذشته بستن حسابها فقط در پایان دوره/سال انجام میپذیرد.
اینکه دورههای ارسال فایلها به دو دوره 6ماهه تقسیم شده است، صرفا جهت سهولت کار و پیشنهادی میباشد، و شما میتوانید در هر لحظه نسبت به ارسال اسناد اقدام نمائید.
مهلتهای اعلامی صرفا تاریخ پایان ارسال اسناد میباشد.
موفق باشید.
مشاورین مرتبط
در حوزه مالی و مالیاتی میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید