سلام من حساب دستگاه کارتخوانم بانک شهر هست وقتی پول میاد داخلش انتقال میدم به بانک رسالت حساب خودم و مشتری هم وقتی برام کارت به کارت میکنه به بانک رسالت میزنه
خاستم بدونم بانک رسالت هم برام مالیات میاد ایا؟
سلام تعدد حساب بانکی و کارتخوان مهم نیست انتقال بین حسابهای خودت درآمدی محسوب نمی شود ولی واریزی های دستگاه کارتخوان درآمد محسوب می شود
فعلاً سازمان امور مالیاتی وارد پروسه کارت به کارت و صیاد نشده است
درود. انتقال کارت به کارت مشمول مالیات نیست ولی واریز پول و درآمد مشمول مالیات هست.در صورتیکه دستگاه پوز، پرونده مالیاتی برای شما باز شده در غير اين صورت مبالغ پایین زیاد به چشم نمیاد مگر اینکه گردش حساب بالایی داشته باشید جدا از اینکه مبلغ چه میزان باشد.در هر صورت سامانه مالیاتی خود را چک کنید برای اطلاع از بدهی مالیاتی