مالیات بر درآمد
یک سال و نیمه که نتورک کار میکنم و تا الان پورسانتم ماهانه بیشتر از یک و نیم میلیون و سود فروشم ماهانه بیشتر از ۲ میلیون نشده
امروز در مورد مالیات بر ارزش افزوده و مالیات بر درآمد نکاتی را شنیدم
تا امروز فکر میکردم که یکی هستند و مالیات بر ارزش افزودهای که موقع خرید پرداخت میکنم همون مالیات بر درآمدم هست
امروز متوجه شدم که با هم متفاوتن و تحقیق کردم متوجه شدم به زیر 47.5میلیون پورسانت و درآمد مالیات تعلق نمیگیره
الان این سوال رو دارم که اولا درآمد با سود فرق میکنه؟ به طور مثال من از فروش یک محصول 200تومنی 25% سودم میشه. درآمد به سود فروش گفته میشه یا قیمت فروش روی بسته بندی که به حسابم میاد
و دوم اینکه با توجه به اینکه در حال حاضر مالیات بهم تعلق نمیگیره لازم هست برم اظهارنامه پر کنم یا خیر؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید