پاسخ مشاوران
1 پاسخ ثبت شدهمعاملات بورس اوراق بهادار معاف از مالیات هست
درخصوص دهک بندی هم میتونید تو سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعتراض ثبت کنید هر شش ماه یکبار حسابها مجدد رصد شده چنانچه گردش پایین داشتین دهک بندیتون تغییر خواهد کرد، متاسفانه برای چنین مسائلی تدابیر بخصوصی اندیشیده نشده، درخصوص بحث مالیاتی هم چنانچه بعدا مشکلی پیش بیاد میتونید با ارائه مستندات موردتون را مرتفع کنید
مشاورین مرتبط
در حوزه مالی و مالیاتی میتوانید مشاوره تخصصی بگیرید