karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
دانش بنیان دانش بنیان
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
سرمایه گذاری سرمایه گذاری
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
برنامه نویسی برنامه نویسی
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

خدمات مشاوره

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات پشتیبانی

مشاوره رایگان

مالیات بر ساختمان

در سال ۹۶ پدرم و همسایه ..خونه هاشون رو دادن مشارکت.. سال ۹۸ هم تحویل گرفتیم..اما سند به گفته سازنده بخاطر مشکل وراث همسایه آماده نشده ..الان بعد از ۴ سال که سکونت داریم سازنده میگه ۲۵ میلیون بابت مالیات پرداخت کنید تا سند بیاد..
ناگفته نماند پدرم پارسال فوت کرد...
۱-ایا این مبلغ و روال عادی و قانونی هستش؟؟
۲-و اینکه با توجه به انحصار وراثت وراث آیا باید حتما سند رو بگیریم . ..راهی دیگه آیا هست که به ما بگید؟؟ ممنون.. سپاس
2 سال قبل 1 پاسخ

پاسخ مشاوران

1 پاسخ ثبت شده
چون ملک اولیه برای پدر مرحوم شما بوده باید برای انحصار وراثت مالیات ارث بدید تا اجازه سند زدن را پیدا کنید که این سند میتونه به اسم ورثه انتقال پیدا کنه، در هر حالت شما بهتره برای ملکتون سند بگیرید، فقط میتونید شخصا اقدام کنید برای اون میزان مالیات و با اسناد مدارک مقدارش را کمتر کنید
مشاهده پروفایل مشاور

مشاورین مرتبط

در حوزه مالی و مالیاتی می‌توانید مشاوره تخصصی بگیرید

مشاور مالی، مالیاتی و حسابداری
5350+ مشاوره
امتیاز 4.9
مشاور و مدرس امور مالی،مالیاتی
250+ مشاوره
امتیاز 4.6
مشاور رسمی مالیاتی
350+ مشاوره
امتیاز 4.7