صغرا طهماسب پور بیمه و قانون کار بیمه تامین اجتماعی دفترچه بنده همسراولم دفترچه تامین اجتماعی بودازدواج دوم حامله هستم میگن نمیتونی دربستری ازتامین اجتماعی استفاده کنی هزینه بستری آزادحساب میشه درسته ؟ 2 سال قبل 2 پاسخ
احسان سلیمی 22 دی 1402 مشاهده پروفایل باسلام صحیح است چون تحت سرپرستی همسر دوم هستید در صورت بیمه نبودن ایشان و نداشتن بیمه میتوانید برای کاهش هزینه ها از پوشش های بیمه سلامت استفاده فرمایئد مشاهده پروفایل مشاور
امیر اسدی 21 دی 1402 مشاهده پروفایل بله بخاطر اینکه دیگه تحت سرپرستی ایشون نیستین مشاهده پروفایل مشاور