ذوب فلزات
من میخوام یه کوره ذوب آلومینیوم ۲۰ کیلویی خانگی راه اندازی کنم
هیچ اطلاعات ی هم تقریبا ندارم
ایا سود خوبی این کارداره؟؟
یا بازار فروش شمش الومینیوم خوبه ؟
میتونم راحت بفروشم؟؟
یا بعد ها راحت میتونم شمش های خودم رو خام فروشی نکنم؟ و مثلا قابلمه بزنم بفروشم؟؟
لطفا راهنمایی کنید