
نگارش صحیح دفاتر قانونی بطوریکه مورد پذیرش سازمان امور مالیاتی باشد، یکی از دغدغههای صاحبین کسبوکارهاست. ما در کارمنتو تمامی امور تحریر دفاتر قانونی شما را توسط متخصصین با تجربه، با دقت بسیار بالایی انجام میدهیم.
-
مراحل درخواست انجام پروژه در کارمنتو
- تکمیل فرم ثبت درخواست انجام پروژه
- برقراری تماس جهت هماهنگی توسط کارشناسان پشتیبانی
- تخصیص متخصص جهت انجام پروژه
- پرداخت هزینه توسط کارفرما
- انجام و تحویل پروژه
- ارزیابی و رضایتسنجی پس از انجام پروژه
تحریر دفاتر قانونی
تمامی رویدادهای مالی یک شرکت اعم از بدهکاریها و بستانکاریها در دفاتر قانونی ثبت میشود. صاحبین کسبوکارها باید تمامی معاملات و رویدادهای مالی و حسابداری خود را در دفاتر قانونی ثبت نمایند و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند. ازین رو یکی از دغدغههای صاجبین کسبوکارها وجود اشتباه در تحریر دفاتر قانونی شرکت خود است، اشتباهاتی که به علت دانش فنی پایین، بی دقتی و... ممکن است پیش بیاید.
کارمنتو با شناخت این دغدغه مدیران و صاحبان کسبوکار با استفاده از متخصصین با تجربه سعی دارد تا تحریر دفاتر قانونی شرکتها و کسبوکارها را با مناسبترین قیمت، کمترین زمان و بالاترین دقت انجام دهد.
شرایط تحریر دفاتر قانونی در کارمنتو
روند انجام و برونسپاری تحریر دفاتر قانونی شرکت به کارمنتو به این صورت است که پس از پر کردن فرم درخواست انجام پروژه، کارشناسان به جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت. سپس حجم کاری پروژه شما تعیین و برآورد هزینه میشود، که معمولا مدت زمان انجام خدمات تحریر دفاتر قانونی توسط کارمنتو بسته به نوع فعالیت و همینطور در دسترس بودن اسناد حسابداری بین 3 الی 2 هفته زمان نیاز دارد.
پس از این شرکت گزارشات و اسناد حسابداری خود را در اختیار کارمنتو قرار میدهد و پروژه آغاز میشود. به دلیل دقت بالا در نگارش این دفاتر و اهمیت موضوع، خدمات تحریر دفاتر قانونی توسط متخصصین باتجربه کارمنتو که به نگارش و تحریر دفاتر مسلط هستند، انجام میشود.