توسط مهسا سلیمانی
|
دسته: کارآفرینی
با سلام و درود
موارد گفته شده با کوچینگ شخص و در اختیار گذاشتن تجربیات در زمان مناسبی قابل دستیابی می باشند.
تجربه کوچینگ نشان داده اشخاص در صورت خواست شخصی خود بسیار فراتر از موارد برنامه ریز ی شده می توانند پیشرفت داشته باشند.
این تعداد زیاد دیجیتال مارکتر که درامدهای خوبی هم دارند با روندشبیه بالا به نتایج چشمگیری رسیده اند.
در روند موفقیت افراد نباید محدودیت تعریف کرد بلکه با در نظر گرفتن عوامل شتاب دهنده باید اشخاص را در راه موفقیت یاری نمود.
با آرزوی موفقیت
توسط نوید مرادی
|
دسته: کارآفرینی
سلام و عرض ادب
شما می تونید از چیزهای مورد علاقه تون که ورزش یا حتی به هر بقیه علاقهمندی هاتون به راحتی کسب درآمد کنید ابتدا
این ورزش. رو به مخاطبین تون معرفی می کنید و خدماتی رایگانی و مشاوره های رایگانی ارائه می کنید و در نهایت مشاوره با قیمت پایین و در نهایت خدمت و مشاوره گرانقیمت تون رو میتونید انجام بدید تمام اینها از طریق دیجیتال مارکتینگ قابل انجام هست که هزینه. ش یک سایت یا پیج اینستاگرامی که اینستاگرام رایگانه
برای آشنایی با تکنیک ها و توضیحات بیشتر و جزئیات بیشتر در تماس تلفنی می تواند در خدمتتون باشم.
توسط مریم خوش دامن
|
دسته: کارآفرینی
با سلام و عرض ادب
در خصوص لیوان کاغذی و هر محصول دیگری نیاز به برندسازی وجود داره و شناخت مشتری ها و بخش بندی مشتری ها و ایجاد بازار هدف
شما میتونید در مقوله صادرات هم ورود پیدا کنیم با هزینه مناسب و محصولات تولیدی به خارج کشور صادر کنید و از این طریق یک برند بینالمللی داشته باشید و داخل کشور هم میتونید بازاریابی خاص داشته باشید و محصولات اون رو بفروشید
توسط مهسا سلیمانی
|
دسته: کارآفرینی
با سلام خدمت برادر عزیز
در خصوص موضوع مزبور شما میتونید از دیجیتالمارکتینگ استفاده کنید.
در شرایط حال حاضر فروشگاه های فیزیکی در حال تغییر به فروشگاههای مجازی هستن.
شما از طریق دیجیتال مارکتینگ و مشارکت در فروش می توانید به راحتی بدون داشتن مغازه و یا بدون سرمایه آنچنانی اقدام به فروش هر محصولی که در واقع در دسترس شماست بکنید که دارای تکنیک های خاصی است که قابل مطرح کردن می باشد.
همچنین می توانید اقدام به بازاریابی تلفنی بکنید و همکاری با شرکت هایی که نیاز به بازاریاب تلفنی دارند البته اون هم دارای تکنیک های خاصی است که نیاز به شناخت شخصیت مشتری هست و یه سری تکنیک های طلایی که بتونید فروش رو در زمان کوتاهی ببندید و مشتری رو متقاعد کنید و از واژگانی استفاده کنید که توجه مشتری رو جلب کنه و اون رو متقاعد به خرید کنید
همچنین می توانید نیاز آفرینی بکنید یعنی یه محصولی رو پیدا کنید و اون رو به مخاطبانی معرفی کنید که به این محصول نیاز دارن
و خدمتی رو ارائه بدین که دردی را از مخاطب تون دوا کنه و به این صورت در یک خدمتی به عنوان برند معرفی خواهیدشد
برای آشنایی با تکنیک های موارد مذکور و توضیحات بیشتر در تماس تلفنی در خدمت شما هستم.