ایده راه اندازی کسب و کار با 100 تا 150 میلیون

مدت مطالعه: 6 دقیقه
تاریخ به روزرسانی: 14 اسفند 1402
نویسنده: Niloofar Zamani

تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که با 100 تا 150 میلیون تومان چه کسب و کارهایی را می‌توان راه اندازی کرد؟ شاید با خودتان فکر کنید، امروزه دیگر نمی‌توان با 100 تا 150 میلیون کسب و کاری راه انداخت یا گمان کنید که برای راه اندازی یک کسب و کار، حتما باید سرمایه بسیار کلانی در اختیار داشته باشید. در این مقاله از سری مقالات کارمنتو  قصد داریم ایده راه اندازی کسب و کار با 100 تا 150 میلیون را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با این مقدار سرمایه، کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به کسب درآمد برسید.

 

می‌توانید در بخش مشاوره کارآفرینی، وب سایت کارمنتو هر آنچه را که باید در مورد راه‌اندازی کسب و کار جدید بدانید، از کارشناسان دریافت کنید.

اصول راه اندازی کسب و کار با سرمایه 100 تا 150 میلیون

در ابتدا شاید راه اندازی کسب و کار جدید بسیار مشکل به نظر برسد؛ اما باید توجه داشته باشید که راه اندازی کسب و کار نیز مانند هر کار دیگری، اصول و قواعد خاصی دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید کسب و کار خود را به بهترین شکل راه اندازی کنید. در ادامه، به بررسی چند مورد از مهم‌ترین اصول و قواعد راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم خواهیم پرداخت:

– کسب و کار مناسبی انتخاب کنید

در ابتدا و قبل از هر چیز باید یک کسب و کار مناسب انتخاب کنید. انتخاب نوع کسب و کار، کار ساده‌ای نیست. برای این کار ابتدا علاقه و توانمندی‌های خود را در نظر بگیرید. اگر کسب وکاری که انتخاب می‌کنید براساس علایق خوتان باشد، راحت‌تر خواهید توانست مشکلات این مسیر را پشت سر بگذارید.

– تخصص را فراموش نکنید

سعی کنید کسب و کاری را راه اندازی کنید که تخصص و مهارت کافی در آن زمینه داشته باشید. داشتن اطلاعات و تخصص کافی در زمینه کسب و کارتان باعث می‌شود تا کسب و کارتان سریع‌تر رشد کرده و بهتر بتوانید در این مسیر پیش بروید.

– در زمینه کسب و کارتان تحقیق کنید

اگر می‌خواهید یک کسب و کار موفق راه اندازی کنید، حتما قبل از شروع در مورد روش‌های موفقیت در آن، ایده‌های معرفی کسب و کارتان و تمام مواردی که مرتبط با کسب و کارتان است تحقیق کنید تا با دید بهتر و وسیع‌تری وارد دنیای کسب و کار شوید.

 

- سرمایه خود را مدنظر داشته باشید  

بیشتر بخوانید : ایده‌های برای راه‌اندازی کسب و کار خانگی

– سرمایه خود را مدنظر داشته باشید

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که برای راه اندازی کسب وکار باید در نظر داشته باشید، میزان بودجه‌ای است که در اختیار دارید. به عبارت دیگر، نوع کسب و کار شما باید متناسب با بودجه‌ای باشد که برای این کار در نظر گرفته‌اید. در ادامه، ایده راه اندازی کسب وکار با سرمایه 100 تا 150 میلیون را بررسی خواهیم کرد.

ایده راه اندازی کسب و کار با سرمایه 100 تا 150 میلیون

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که 100 میلیون برای راه اندازی یک کسب و کار سرمایه بسیار کمی است. در ادامه به بررسی چند مورد از ایده راه اندازی کسب و کار با سرمایه 100 تا 150 میلیون خواهیم پرداخت.

– راه اندازی فروشگاه آنلاین

در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش استفاده از فضای مجازی و اینترنت، تعداد افرادی که به خریدهای اینترنتی روی آورده‌اند افزایش یافته است. این امر به خصوص بعد از انتشار ویروس کرونا و گسترش این بیماری افزایش پیدا کرد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، آنلاین شاپ‌ها هستند.
از آنجایی که راه اندازی آنلاین شاپ‌ها هزینه زیادی نیاز ندارد، ایده مناسبی برای راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه کم خواهد بود. بعد از راه اندازی فروشگاه آنلاین، اندکی از سرمایه خود را صرف تبلیغ برای فروشگاه آنلاین خود کرده و مابقی سرمایه خود را برای خرید اجناس باکفیت خرج کنید.
برای اینکه بتوانید مشریان بیشتری جذب کنید و به سوددهی مناسبی برسید، از محصولات باکیفیت استفاده کنید. در این صورت، هر مشتری بعد از یک بار خرید و با دیدن کیفیت محصولات، به مشتری دائمی شما تبدیل شده و حتی می‌تواند تبلیغی برای کسب و کارتان باشد.

– تولید صابون ارگانیک

تولید صابون ارگانیک همانند راه اندازی یک بازار تجاری کوچک است و پتانسیل بسیار بالایی برای کسب درآمد دارد. اگر بتوانید این کسب و کار را راه اندازی کنید، به سوددهی بسیار مناسبی دست پیدا خواهید کرد. البته قبل از راه اندازی این کسب و کار، حتما از فردی که در این زمینه اطلاعات بالایی دارد مشورت گرفته و تحقیقات کاملی در این زمینه انجام دهید.

 

- راه اندازی فروشگاه لباس   

بیشتر بخوانید : لیست بهترین مشاغل پولساز در ایران

– راه اندازی فروشگاه لباس

یکی دیگر از ایده‌های راه اندازی کسب و کار با 100 تا 150 میلیون، راه اندازی یک فروشگاه لباس است. برای راه اندازی یک فروشگاه لباس مناسب به نکات زیر توجه داشته باشید:

– مغازه‌ای را انتخاب کنید که به راحتی به خیابان اصلی دسترسی داشته باشد.
– اجاره‌بهای مغازه مورد نظر را حتما در نظر داشته باشید. در ابتدای کار بهتر است با مغازه‌ای شروع کنید که اجاره‌بهای کمتری دارد. مقداری از سرمایه خود را برای اجاره مغازه در نظر بگیرید و مابقی را به خرید اجناس باکیفیت اختصاص دهید.
– محل فروشگاه خود را متناسب با نوع لباسی که قرار است به فروش برسانید، انتخاب کنید.
موارد گفته شده باعث می‌شود تا بتوانید با سرمایه‌ای کم اما هوشمندانه به یک سوددهی مناسب و خوب برسید.

– احداث مرغداری

گوشت مرغ و تخم مرغ یکی از موارد مهم در سبد غذایی ایرانیان به حساب می‌آید. از همین رو بهترین شغل با 100 میلیون، احداث مرغداری است. برای این کار ابتدا محل کوچکی را در نظر داشته باشید و شروع به کار کنید. بعد از گذشت مدتی خواهید توانست مرغداری خود را گسترش داده و درآمد بیشتری به دست آورید.
راه اندازی مرغداری یکی از کارهای بسیار کم ریسک به حساب می‌آید، البته به شرطی که در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید و از افراد متخصص مشاوره دریافت کنید.

- فروش لوازم آرایشی و بهداشتی   

بیشتر بخوانید :  اصول و مراحل راه‌اندازی کسب و کار در فضای مجازی

– فروش لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی دیگر از ایده‌های راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است. این دسته از محصولات اغلب اوقات فروش بسیار خوبی دارند. البته باید قبل از شروع، در این زمینه تحقیق کنید و برندهای مناسب و موفق در این زمینه را به خوبی بشناسید تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید.
سعی کنید از برندهای معتبر و محصولات باکیفیت استفاده کنید تا مشتری‌ها به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانید مغازه کوچکی را اجاره کنید یا اینکه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده و از این طریق به فروش محصولات خود بپردازید.

– خرید و فروش عمده میوه و صیفی‌جات

یکی دیگر از روش‌های راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، خرید و فروش عمده میوه و سبزیجات است. برای این کار می‌توانید میوه و سبزیجات را از کشاورزان و با قیمت مناسب خریداری کرده و بعد آن‌ها را در شهر به فروش برسانید.

در این نوع از خرید و فروش، به دلیل حذف واسطه‌ها، می‌توانید سود خوبی به دست بیاورید. برای این کار تنها به یک ماشین حمل بار نیاز خواهید داشت تا بتوانید میوه و سبزیجات خریداری شده را تا محل فروش حمل کنید.

 

مشاوره راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم   

مشاوره راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

در این مقاله سعی کردیم تا چند ایده راه اندازی کسب و کار با 100 تا 150 میلیون را به شما معرفی کنیم. البته به یاد داشته باشید که راه اندازی کسب و کار بدون آگاهی و تحقیق، منجر به شکست شما در این زمینه خواهد شد. بنابراین، بهتر است قبل از راه اندازی کسب و کارتان، حتما از افراد متخصص و کارشناس در زمینه مربوطه مشاوره بگیرید.

پلتفرم مشاوره کارمنتو، یکی از برترین و معتبرترین پلتفرم‌های مشاوره در این زمینه است. استفاده از مشاوره راه اندازی کسب و کار، بهترین گزینه برای انتخاب کسب و کار متناسب با سرمایه و توانمندی‌های شماست. کارمنتو با در اختیار داشتن کارشناسان و مشاوران مجرب در زمینه مشاوره راه اندازی کسب و کار، به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا بتوانید در مدت زمان مناسبی یک کسب و کار خوب راه اندازی کرده و به سوددهی برسید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ 16 نظر

3 16
ایده راه اندازی کسب و کار با 100 تا 150 میلیون

مشاورین مرتبط

مقالات مرتبط

کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

4 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه

مقالات مرتبط

کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

4 دقیقه مطالعه

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایمیل شما با موفقیت ثبت شد