بهترین نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2022

مدت مطالعه: 7 دقیقه
تاریخ به روزرسانی: 7 دی 1401
نویسنده: Niloofar Zamani

درآمدزایی با ارز دیجیتال بیت کوین تنها به خرید و فروش آن خلاصه نمی‌شود و استخراج آن نیز درآمد خوبی به همراه دارد. برای ماینینگ بیت کوین باید سخت‌افزار مناسب با این کار در حجم مناسب خریداری شده و به شکل شبکه به هم متصل شوند. البته علاوه بر سخت‌افزارهای مخصوص ماینینگ بیت کوین می‌توان با دیگر دستگاه‌ها، نظیر موبایل و لپ‌تاپ نیز  ماینینگ انجام داد. بعد از آماده سازی زیر ساخت مناسب، نوبت به نصب نرم‌افزار مخصوص ماینینگ بیت کوین می رسد که باید روی سخت افزار نصب نمود. نرم‌افزار استخراج بیت کوین محاسبات ریاضی را انجام داده و در ازای این فرایند حل مسئله، پاداش دریافت می‌کند. انواع برنامه استخراج بیت کوین هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و جهت نصب در سیستم عامل خاصی طراحی شده اند. از این رو بهتر است قبل از نصب این اپ‌ها با ویژگی های آن ها آشنا شوید.

انواع برنامه‌های استخراج بیت کوین

خوشبختانه تعداد اَپ‌های ماینینگ بیت کوین بسیار زیاد است و از این رو بسته به نوع دستگاه می‌توانید بیت کوین استخراج نمایید. انواع برنامه‌های استخراج که در سال 2022 مورد استفاده قرار می‌گیرند، شامل موارد زیر می‌شود:

کریپتکس

کریپتکس دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده و می‌توان گفت یکی از بهترین انواع برنامه استخراج بیت کوین در سال 2022 به شمار می‌رود. از جمله مزایای این گزینه می‌توان به نصب آسان آن بر روی ویندوز 10، امکان پرداخت با دلار یا بیت کوین، شروع خودکار با روشن کردن سیستم بدون نیاز به حضور فرد،  امکان کسب درآمد حتی در زمان فراغت، پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی و … اشاره کرد.

نرم‌افزار ای‌کاس

دیگر برنامه ماینینگ بیت کوین که در سال 2017 توسط کشور ارمنستان طراحی شد، برنامه ای کاس است که امروزه به عنوان بهترین‌های استخراج بیت کوین شناخته می‌شود. اینمورد  می‌تواند سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس را پشتیبانی کرده و از دیگر مزایای آن می‌توان به پرداخت روزانه و قیمت پایین دلاری برای ثبت قرارداد اشاره کرد. همچنین با خدماتی از جمله حراج‌های هفتگی و نیز امکان دریافت استخراج رایگان بعد از ثبت نام به مدت یک ماه سعی در جلب بیشتر کاربر دارد.

نرم‌افزار Hashing 24

Hashing 24 در کشورهای نروژ، کانادا، ایسلند و جورجیا دارای پایگاه بوده و دارای ویژگی‌هایی مانند امکان ماینینگ بیت کوین بدون داشتن سیستم‌های بسیار قوی و نیز سیستم خنک‌کننده کامپیوتر برای جلوگیری از آسیب به سیستم به دلیل استفاده زیاد از آن، دسترسی راحت به مرکز داده‌ها و … می‌باشد. سیستم خنک‌کننده کامپیوتر در زمانی که فشار روی IC کامپیوتر افزایش می‌یابد، فرایند حل مسئله را کند می‌کند تا گرمای آن کاهش یافته و خنک شود.

نرم‌افزار کودو ماینر

مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار استخراج بیت کوین، امنیت بالای آن است. همچنین به صورت خودکار می‌تواند قدرت کارت گرافیک را بالا برده و نیز سرعت سیستم را تنظیم کند. این برنامه از بیشتر سیستم‌های عامل پشتیبانی می‌کند و در نتیجه کار کردن با آن راحت است.

نرم‌افزار کامپیوتا

ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه باعث شده تا در سال 2021 به عنوان بهترین نرم‌افزار استخراج بیت کوین شناخته و معرفی شود. می‌تواند با تمامی سیستم‌های عامل کامپیوتری کار کرده و ماینینگ بیت کوین از آن به صورت رایگان انجام می‌شود. به راحتی و به سرعت نصب می‌شود و نیاز به مهارت کامپیوتری بالا نخواهید داشت. امکان گزارش‌گیری از این برنامه استخراج بیت کوین وجود داشته و در نتیجه به راحتی می‌توانید از وضعیت خود در هر لحظه اطلاعات لازم را به دست آورید.

نرم‌افزار بترهش

بترهش از سیستم‌عامل ویندوز پشتیبانی کرده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان از امکان تهیه کیف پول اختصاصی و نیز انتقال راحت رمز ارزها به کیف‌های پول متفاوت  نام برد. در نتیجه معامله با این برنامه به راحتی انجام می‌شود.

آسم ماینر نرم‌افزار

یکی از انواع نرم‌افزار استخراج بیت کوین که کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است، اَپ آسم ماینر است. این برنامه می‌تواند اطلاعات کاملی در مورد سرعت فن و نیز دمای سیستم نشان دهد. همچنین می‌تواند با بیشتر سیستم‌عامل‌ها کار کرده و در نتیجه به راحتی می‌توان با آن کار کرد. همخوانی با انواع سیستم‌عامل و ارائه اطلاعات دقیق در مورد وضعیت سخت‌افزار سرعت عملکرد سیستم را به شکل مناسبی افزایش می‌دهد.

نرم‌افزار ماینرگیت

از برنامه‌های ایمن با کاربری ساده برای ماینینگ بیت کوین، اَپ ماینرگیت است. این نرم‌افزار استخراج بیت کوین تنها در فضای سیستم‌عامل ویندوز کاربرد داشته و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نحوه پرداخت آن که به صورت هفتگی است اشاره کرد.

نرم‌افزار نایس هش

نرم‌افزار استخراج بیت کوین دارای ویژگی‌های مثبت زیادی است. از آن جمله می‌توان به نحوه پرداخت بیت کوین به صورت لحظه‌ای، کاربری راحت و نیز ارائه ماشین حساب اشاره کرد. این برنامه دارای امکان مدیریت از راه دور بوده و در نتیجه برای افرادی که نمی‌توانند به صورت کامل در محل نصب سخت افزار حضور داشته باشند، بسیار مفید است. تنها نکته‌ای که باید در مورد این اَپ در نظر گرفت این است که باید سیستم‌عامل ویندوز 10 بر روی سیستم نصب شده باشد.

نرم‌افزار سی سی جی ماینینگ

سی سی جی ماینینگ دارای ویژگی خاصی است و آن ویژگی مربوط به امکان معامله غیر از ماینینگ بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال است. همچنین با این نرم‌افزار استخراج بیت کوین می‌توان به صورت رایگان، بیت کوین‌های استخراجی را نگهداری نموده و محدودیتی در خرید و معامله در نظر گرفته نشده است. در محیط سیستم‌عامل ویندوز 10 فعالیت دارد و از طرفی می‌توان با اسکایپ و ایمیل نیز با آن کار کرد.

 نرم‌افزار آی کیو ماینینگ

مهم‌ترین ویژگی‌های آی کیو ماینینگ نحوه پرداخت روزانه و فوری در کنار پشتیبانی خوب و لحظه‌ای آن هستند. با این برنامه نیز می‌توان معامله انجام داده و تنها سیستم‌عاملی که از آن پشتیبانی می‌کند، سیستم‌عامل ویندوز 10 است.

نرم‌افزار سی ماینینگ

سی ماینینگ نیز یکی از بهترین اَپ‌های ماینینگ بیت کوین به شمار می‌رود و دلیل آن نیز مزایا و ویژگی‌هایی است که دارد. با آن می‌توانید ماینرهای خود را از هر دستگاهی کنترل نموده و امکان انتقال هر گونه سرمایه‌گذاری را به این برنامه دارید. کار کردن با آن راحت بودن و نیاز به سرمایه‌گذاری محدودی نیز دارد. همچنین با کمک این اَپ می‌توانید درآمد خود را کسب کرده و نیز امکان برداشت لحظه‌ای بیت کوین وجود دارد. سیستم‌عامل ویندوز 10 برای آن قابل پشتیبانی است.

نرم‌افزار استورم جین

از برنامه‌هایی که بیشترین کاربرد را داشته و برای کاربران بسیار سودمند است، استورم جین است. با کمک این برنامه می‌توان به راحتی ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را مشاهده و آنالیزهای لازم را برای رسیدن به سود بیشتر و بررسی وضعیت خود انجام داد. این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد که بیت کوین‌ها و یا سایر رمز ارزها را به صورت ایمن نگهداری نموده و حتی امکان انجام بالاترین تعداد معاملات را فراهم می‌کند. استورم جین از سیستم‌های عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

نرم‌افزار اترماین

اترماین نیز می‌تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت استخراج و نیز آنالیز وضعیت در اختیار کاربر قرار دهد. کار کردن با آن راحت بوده و اکثر کاربران تمایل به نصب این اپلیکیشن را دارند. از طرفی می‌تواند از طریق ایمیل نیز با کاربر ارتباط داشته باشد. محیط سیستم‌عامل قابل پشتیبانی آن نیز ویندوز است.

بیت ماینر

کارکردن با این نرم‌افزار استخراج بیت کوین راحت بوده و با یک کلیک می‌توانید ماینینگ بیت کوین را آغاز کنید. با کمک آن اطلاعات استخراج با سرعت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین می‌تواند به صورت خودکار به روز رسانی شده و هزینه استخراج بسیار کمی نسبت به سایر برنامه‌ها دارد. محیط‌های سیستم‌عامل Windows، MacOS و Linux توسط این اپ قابل پشتیبانی هستند.

نرم‌افزار جنسیس ماینینگ

از بهترین اپلیکیشن‌های ماینینگ بیت کوین، جنسیس ماینینگ است. کار کردن با جنسیس ماینینگ راحت بوده و پرداخت رمز ارزها به صورت روزانه انجام می‌شود. نصب این اپلیکیشن از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است؛ زیرا هزینه کمتری بابت مصرف برق پرداخت می‌شود.

نرم‌افزار اسلاش پول

از جمله برنامه‌هایی که امکان استخراج بیت کوین با استفاده از موبایل و کامپیوتر شخصی را فراهم می‌کند، اسلش پول است. پشتیبانی از این اَپ به صورت لحظه‌ای بوده و در تمامی زمان‌ها انجام می‌شود. با این گزینه در محیط ویندوز می‌توان تمامی فعالیت‌ها را کنترل نموده و آن‌ها را مدیریت کرد.

نرم‌افزار فایل کوین

فایل کوین نیز از انواع نرم‌افزار استخراج بیت کوین است که به صورت رایگان نصب می‌شود. با فایل کوین می‌توان نوع معاملات، هزینه پرداختی و نیز سرعت انجام آن‌ها را انتخاب نمود. از طرفی این برنامه امکان پشتیبانی از سرمایه‌گذاران کارآمد را فراهم می‌کند.

فاکتورهای انتخاب بهترین نرم‌افزار استخراج بیت کوین

حال که با تعداد قابل توجهی برنامه ماینینگ بیت کوین آشنا شدید، برای نصب بهترین آن‌ها دچار تردید خواهید شد. بد نیست ببینم در زمان نصب و انتخاب این برنامه‌های کدام فاکتورها از اهمیت بیشتری برخوردارند:

  • هرچه تعداد ارزهای دیجیتال که پشتیبانی می‌شود، بیشتر باشد برنامه کارآمدتری است.
  • امکان نصب راحت و کار کردن آسان برای بسیاری از کاربران مهم است.
  • بهتر است اَپ با انواع مختلف دستگاه‌ها از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت و یا موبایل قابل کار کردن باشد.
  • هرچه پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های بیشتری توسط برنامه انجام شود، کار کردن با آن راحت‌تر خواهد بود و کاربرپسندتر است.
  • گزارش دهی در مورد وضعیت سخت‌افزار مهم است
  • آیا برای نصب آن نیاز به سرمایه اولیه وجود دارد؟
     

کلام آخر:

در این مقاله تلاش داشتیم شما را با انواع برنامه استخراج بیت کوین آشنا نماییم. ویژگی بارز هر کدام از این برنامه‌ها بررسی شد و در انتها به فاکتورهای مهمی که در زمان نصب اپلیکیشن‌ها باید در نظر گرفته شود پرداختیم. اما باید به این نکته اشاره کنیم که در مورد انتخاب بهترین نرم‌افزار استخراج بیت کوین باید به نیازها و اهدافتان از استخراج توجه داشته و ویژگی‌های هر کدام از این نرم‌افزارها مقایسه نمایید. هر کدام از این اپ‌ها که شما را سریعتر به خواستیتان می رساند برای شما بهترین اَپ است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ 1 نظر

2 1
بهترین نرم‌افزارهای استخراج بیت کوین در سال 2022

مشاورین مرتبط

مقالات مرتبط

سرمایه گذاری
1 خرداد 1402

|

5 دقیقه مطالعه
سرمایه گذاری
20 تیر 1401

|

11 دقیقه مطالعه
سرمایه گذاری
21 اسفند 1400

|

5 دقیقه مطالعه
سرمایه گذاری
21 اسفند 1400

|

7 دقیقه مطالعه

مقالات مرتبط

سرمایه گذاری
1 خرداد 1402

|

5 دقیقه مطالعه
سرمایه گذاری
20 تیر 1401

|

11 دقیقه مطالعه
سرمایه گذاری
21 اسفند 1400

|

5 دقیقه مطالعه

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایمیل شما با موفقیت ثبت شد