مراحل راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

مدت مطالعه: 3 دقیقه
تاریخ به روزرسانی: 6 اسفند 1401
نویسنده: Niloofar Zamani

امروزه اکثر افراد در تلاش برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب و با سوددهی بالا برای خود هستند. ممکن است بخواهید دنبال حرفه‌ای باشید که افراد کمتری به آن می‌پردازند. یکی از شغل‌هایی که می‌توانید با توجه به نیاز مردم، به آن ورود کنید، راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت است که می‌تواند درآمد بالایی نصیب شما کند. درب ضد سرقت همان‌طور که از نام آن پیدا است، امنیت بالایی برای امکان ایجاد می‌کند و در مقایسه با سایر درهای ساختمانی مورد استقبال قرار گرفته است. برای کارافرینی و راه اندازی این خط تولید نیاز به داده‌ها و اطلاعات خاصی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طرح توجیهی کارگاه درب ایمنی

طرح توجیهی راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت به نکاتی مانند ظرفیت تولید، میزان سرمایه‌گذاری، بازگشت سرمایه و … اشاره می‌کند. این طرح به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیقی برای راه اندازی کارگاه داشته باشند و بتوانند سرمایه خود را مدیریت کنند. در جدول زیر به یک نمونه طرح توجیهی کارگاه درب ضد سرقت اشاره می‌کنیم.

عنوان فعالیت راه اندازی کارگاه تولید درب ضد سرقت
ظرفیت ۲۰۰۰ عدد در سال
مجری طرح ……
محل اجرا ……..
اشتغال ۲ نفر
سرمایه ثابت  ۲ میلیارد تومان
سرمایه در گردش ۱۰۰ میلیون تومان
میزان زمین طرح ۵۰۰ متر
تسهیلات مورد نیاز ۱ میلیارد تومان
مدت برگشت سرمایه ۱ تا ۲ سال
تورم ۳۰ درصد
نرخ بازدهی سرمایه ۳۳ درصد

مزایا راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

درهای ضد سرقت از مزایایی مانند دوام عالی نسبت به سایر درها، عدم قابلیت اهرم کردن توسط سارقین، داشتن عایق صوتی و حرارتی و … برخوردار است. به همین علت ورود به این بازار، می‌تواند سود خوبی در بر داشته باشد و می‌تواند درآمد قابل توجهی را برای شما به ارمغان آورد. همچنین با توجه به اینکه رقبای کمتری در این زمینه فعالیت دارند، می‌توانید با تولید کارهای با کیفیت، ظرف مدت کوتاهی به شهرت خوبی دست پیدا کنید.

معایب راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

ممکن است افراد با توجه به گران بودن این نوع درها نسبت به درهای معمولی، آن را انتخاب نکنند. همچنین به علت نوسانات بازار ارز ممکن است در خرید مواد اولیه یا تجهیزات دچار چالش شوید. گران بودن تجهیزات اولیه نیز از معایب راه اندازی این کارگاه تولید است؛ که البته با بازاریابی درست و اصولی، می‌توان گستره مشتریان را تا حد زیادی افزایش داد.

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

در تولید درب‌های ضد سرقت، از اسکلت‌های فلزی قوی استفاده می‌شود. این درها دارای روکش‌های فلزی که به روش ورق نورد گرم تولید می‌گردند، هستند؛ این روکش‌ها با رنگ چوب رنگ‌آمیزی شده و درون آن لایه پلی اورتان وجود دارد. چارچوب این درها نیز با پایه مقاوم ضد زنگ ساخته می‌شود که جنس آن استنلس استیل است. قفل‌های این درها نیز با درهای معمولی متفاوت است.

ماشین آلات مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

ماشین آلات مورد نیاز در راه اندازی کارگاه تولید درب ضد سرقت به شرح زیر است:

  • دستگاه فرز میزی
  • پرس و وکیوم
  • پرس تخت
  • سوراخ زن الیت
  • دستگاه مولدر
  • دستگاه لبه چسبان
  • دستگاه چند تیغ
  • مکنده

مشاوره راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

یکی از کسب و کارهایی که می‌توانید به راه اندازی آن فکر کنید، تولید درب ضد سرقت است که با رعایت همه جوانب می‌‌توانید به درآمد بالایی برسید. لازم است پیش از ورود به این عرصه تمام جوانب را بسنجید و با افراد متخصص و با تجربه مشورت کنید. کارمنتو با داشتن مشاوران آگاه و متخصص در این زمینه، می‌تواند شما را راهنمایی کند. شما می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی با این مشاوران در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ 38 نظر

4 38
مراحل راه اندازی کارگاه درب ضد سرقت

مشاورین مرتبط

مقالات مرتبط

کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

4 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه

مقالات مرتبط

کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

5 دقیقه مطالعه
کارآفرینی
26 اسفند 1401

|

4 دقیقه مطالعه

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایمیل شما با موفقیت ثبت شد