راهکاری برای فرار از ویروس کرونا – دور کاری به سبک کارمنتو

مدت مطالعه: 4 دقیقه
تاریخ به روزرسانی: 6 دی 1401
نویسنده: Niloofar Zamani

 

معرفی ویروس کرونا

ویروس کرونا این روزها تبدیل به یک معضل جهانی شده است. متاسفانه پس از گذشت یک ماه، این ویروس به ایران نیز سرایت کرد و تا زمان نوشتن این مطلب حدود 50 نفر در چند شهر کشور بویژه قم به آن مبتلا شده‌اند. حتی کشورهای همسایه از جمله ترکیه مرزهای خود با ایران را بسته‌اند و ایران در شرایط بحرانی به سر می‌برد. وزارت بهداشت طی بیانیه‌ای در شامگاه یکشنبه چهارم اسفند ماه 1398 اعلام کرد که کلیه مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل می‌باشند. همچنین، بسیاری از شرکت‌ها و اداره‌ها نیز به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری مهلک کار خود را تعطیل کرده و مدیران و کارمندان آن‌ها خانه‌نشین شده‌اند.

کارمنتو کرونا

 

خوشبختانه وجود اینترنت باعث شده است تا بسیاری از افراد طی این مدت در خانه و به صورت دورکاری کسب و کار خود را پیش ببرند. در این میان، استارت‌آپ‌های واسط برای انجام دورکاری مانند کارمنتو جایگاه ویژه‌ای دارند که در ادامه مطلب به روش کار با کارمنتو و همچنین مزایای دورکاری اشاره خواهیم کرد.

اهمیت دورکاری در دنیای امروز

ویروس کرونا اولین معضلی نیست که کسب و کارهای جهانی و ایرانی را دچار اختلال کرده و قطعا آخرین آن هم نخواهد بود. امروزه، بسیاری از صاحبان کسب و کار به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای مواقع ضروری یک راهکار ایده‌آل داشت تا هیچ اتفاقی نتواند مانع کسب و کار شود؛ به طوری که ساز و کار فعالیت‌های اداری و شرکتی خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که تنها درصد کمی از کارهای آن‌ها نیاز به حضور افراد در شرکت یا به سایر عوامل بستگی داشته باشد. دورکاری یک سلاح کارآمد برای مواقعی است که حتی سیل و زلزله نیز نتواند در کسب و کار مردم لطمه وارد کند.

کارمنتو کرونا

 

مزایای دورکاری

دورکاری علاوه‌بر اینکه هیچ تاثیری از اتفاقات غیرمترقبه نمی‌پذیرد، دارای مزایای منحصربفردی است که اهمیت آن را در کسب و کار امروزی دوچندان می‌کند. در ادامه به چند مزیت ایده‌آل دورکاری اشاره می‌کنیم.

افزایش راندمان کارمندان

بسیاری از کارمندان دارای مشکلات زیادی هنگام کار حضوری هستند که این روزها ویروس کرونا بر مشکلات آن‌ها افزوده است. استرس می‌تواند راندمان کاری افراد را به طورقابل ملاحظه‌ای پایین بیاورد، اما با یک ترفند مناسب می‌توان این مشکل را برطرف کرد. دورکاری باعث می‌شود تا افراد دیگر برای رفت و آمد خود انرژی و هزینه‌ زیادی صرف نکنند و این امر موجب افزایش راندمان کاری آن‌ها شود.

امکان همکاری با هر متخصصی در هر جایی

تصور کنید به دنبال یک کارمند باتجربه و ماهر هستید؛ اما در شهر خود هرگزی شخصی را با این خصوصیات پیدا نمی‌کنید. شما می‌توانید با درج یک آگهی در اینترنت از تمام ظرفیت‌های ممکن در کشور استفاده کرده و یک نیروی کار ایده‌آل پیدا کنید. به گونه‌ای که فعالیت کاری خود با کارمندی که مد نظر داشتید را به صورت دورکاری پیش ببرید.

انجام کارها در شرایط بحرانی مثل شیوع ویروس کرونا

متاسفانه، ویروس کرونا ضربه‌ای سخت به صاحبان کسب و کار زده و موجب تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی و دولتی شده است. فرض کنید در یک مرکز آموزشی در حال تدریس زبان هستید. مدیر این مرکز به دلیل حفظ سلامت دانشجویان تصمیم به تعطیل کردن مرکز آموزشی می‌گیرد. آیا می‌خواهید تمام مدت را بیکار در خانه بگذرانید. دورکاری باعث می‌شود تا با قبول سفارشات ترجمه به فعالیت کاری خود ادامه داده و هیچ اتفاقی نتواند کسب و کار شما را مختل کند.

کارمنتو کرونا

 

دورکاری به سبک کارمنتو

اپلیکیشن و سایت کارمنتو هنگامی که ایده‌های ابتدایی خود را برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی عملی می‌کرد، فکر این روزها را در سر داشت تا با طراحی یک اپلیکیشن کارآمد اجازه ندهد اتفاقات غیر مترقبه، خللی در فعالیت کسب و کارهای مختلف ایجاد کنند. در ادامه برخی از کارهایی را که به راحتی و از راه دور می‌توانید با کمک کارمنتو انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

امور حقوقی

بسیاری از افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به متوقف کردن امور حقوقی خود شده و به دلیل تعطیلی بسیاری از مراکز حقوقی و دولتی کشور خانه‌نشین شده‌اند. اما اپلیکیشن کارمنتو با داشتن کادری مجرب توانسته تمام این امور را به دست گیرد و بدون نیاز به حضور افراد، تمام سفارشات و فعالیت‌های کاری آن‌ها را پیش ببرند.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین یکی از اصلی‌ترین راه‌های جذب مشتری بوده و بسیاری از صاحبان کسب و کار با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی اقدام به درآمدزایی کرده‌اند. اما، به دلیل حضور گسترده سایر فروشگاه‌های آنلاین رقابت کردن با آن‌ها کاری سخت می‌باشد. اپلیکیشن کارمنتو با بهره‌مندی از متخصصان و مشاوران حوزه دیجیتال مارکتینگ به خوبی می‌تواند شما را در انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ به صورت دور کاری و یا دریافت مشاوره تلفنی با متخصصان دیجیتال مارکتینگ، انجام امور مربوط به کسب و کارتان را به صورت غیر حضوری امکان پذیر کرده است.

 

امور مالی و مالیاتی

این روزها ویروس کرونا موجب شده است تا بسیاری از کارمندان نتوانند خود را به محل کار خود برسانند. مسلما در ببین این کارمندان افرادی هستند که امور حسابداری شرکت‌ها را برعهده دارند.اپلیکیشن کارمنتو با خدمات مشاوره رایگان و مشاوره تلفنی مالیاتی شما را در انجام امور مربوط به حسابداری، حسابرسی، امور مالیاتی به بهترین مشاوران حوزه مربوطه مرتبط می کند. دقت و سرعت عمل متخصصان و مشاوران کارمنتو بسیار بالا بوده و تمام امور حسابرسی و مالیاتی را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

سایر خدمات

مشاوران و متخصصان کارمنتو در کنار فعالیت‌های فوق امور ثبتی نظیر ثبت برند، ثبت شرکت، تغییرات شرکت را انجام داده و بسیاری از فعالیت‌های آی‌تی و بیمه را نیز برعهده می‌گیرد.و شما می توانید با اطمینان خاطر در مورد امور ثبتی خود به صورت مشاوره رایگان و مشاوره تلفنی از مشاوران کارمنتو کمک بگیرید.

جمع‌بندی

بحران‌هایی نظیر ویروس کرونا و سایر اتفاقات غیرمترقبه تا زمانی که انسان‌ها روی این کره خاکی زندگی می‌کنند، گریبان بشر را خواهند گرفت. بهتر است با تغییر نگرش در سبک زندگی و کاری خود در مقابل این بحران‌ها ایستادگی کنیم. دورکاری و برون‌سپاری امور مختلف، بهترین راهکار برای فرار از بحران و اتفاقات غیرمترقبه در چنین مواقعی است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ 0 نظر

1 0
راهکاری برای فرار از ویروس کرونا – دور کاری به سبک کارمنتو

مشاورین مرتبط

مقالات مرتبط

بازاریابی و فروش
3 اسفند 1401

|

6 دقیقه مطالعه
بازاریابی و فروش
3 اسفند 1401

|

6 دقیقه مطالعه
بازاریابی و فروش
8 دی 1401

|

10 دقیقه مطالعه
بازاریابی و فروش
25 تیر 1401

|

8 دقیقه مطالعه

مقالات مرتبط

بازاریابی و فروش
3 اسفند 1401

|

6 دقیقه مطالعه
بازاریابی و فروش
3 اسفند 1401

|

6 دقیقه مطالعه
بازاریابی و فروش
8 دی 1401

|

10 دقیقه مطالعه

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایمیل شما با موفقیت ثبت شد