karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

جذب سرمایه

مشاوره جذب سرمایه

استارتاپ‌ها قابلیت بسیار بالایی برای دستیابی به پیشرفت و موفقیت دارند، اما اگر مسیر را به درستی طی نکنند ممکن است با شکست مواجه شوند. مشاوره استارتاپ می‌تواند کسب‌وکارهای نوپا را از گردنه‌های پر پیچ و خم عبور داده و به ساحل امن موفقیت نزدیک کند. کارمنتو بهترین مشاورین حوزه استارتاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فیلترها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مرتب سازی براساس
پیش فرض بیشترین مشاوره بالاترین امتیاز
مشاور در حوزه مالی ، منابع انسانی و کسب و کار
700+ مشاوره
karmento
4.6
مشاور تبلیغات و برندینگ
150+ مشاوره
karmento
4.6
مشاور و مربی ایجاد و توسعه کسب وکار
150+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور کسب و کار، امور مالی، مالیاتی و حسابداری
63+ مشاوره
karmento
4.3
مشاوره کسب و کار های آنلاین
63+ مشاوره
karmento
3.6
مربی کسب وکار
54+ مشاوره
karmento
5
مربی و مشاور مذاکره و فروش
47+ مشاوره
karmento
4.2
مشاور کسب و کار و بازاریابی حرفه ای
25+ مشاوره
karmento
4.4
مشاوره راه اندازي كسب و كار / بيزينس پلن داخلي و اقامت
22+ مشاوره
karmento
4.7
مشاوره و کوچ کسب و‌کار
21+ مشاوره
karmento
4

خدمات کارمنتو

جذب سرمایه برای آغاز هر کسب‌وکاری یک امر ضروری است؛ اما نکته مهم یافتن راهکارهای مناسب، قانع کردن سرمایه گذار و افزایش سرمایه در زمان درست است. سرمایه گذاران  به دنبال ایده‌های ناب و راهکارهایی هستند که به درآمدزایی منجر شود. شما تنها با داشتن یک برنامه مدون، هدفمند و استراتژی درست می‌توانید سرمایه گذاران را قانع به همکاری کنید. بارها پیش آمده که جلسات جذب سرمایه به سبب ارائه نادرست صاحب ایده و عدم توانایی او در جلب نظر سرمایه گذار به شکست منجر شده. به همین دلیل است که مشاوره جذب سرمایه امری ضروری است و باید از افراد متخصص کمک گرفت.  

اهمیت جذب سرمایه

این روزها افراد زیادی در پی آن هستند کسب‌وکار شخصی خود را راه اندازی کنند و زندگی کارمندی مثل گذشته‌ها مورد انتخاب جوانان نیست. در بسیاری مواقع افراد صاحب ایده‌های ناب و راهکارهای عالی برای راه اندازی یک کسب‌وکار تازه هستند، اما سرمایه لازم برای شروع کار خود یا توسعه به موقع آن را ندارند؛ به همین خاطر، به دنبال دریافت وام از بانک‌ها هستند؛ اما این کار چندان ساده نیست.


اگر کسب‌وکارهای در حال رشد یا صاحبان ایده اولیه راه اندازی یک تجارت تازه بتوانند سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند، مسیر توسعه را خیلی سریع‌تر طی خواهند کرد و می‌توانند ابزار و تکنولوژی‌های جدید را به خدمت بگیرند، نیروی انسانی متخصص بیشتری را استخدام کنند یا از طریق راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند مشتریان بیشتری را جذب کنند. پس سرمایه می‌تواند خون تازه‌ای در رگ‌های یک کسب‌وکار به جریان بیندازد و علاوه بر رشد سازمان کیفیت خدمات آن‌ها را هم بهتر کند.

مشاوره جذب سرمایه چه کمکی به ما می‌کند؟

در سراسر جهان افراد و شرکت‌های صاحب سرمایه‌ای وجود دارند که ریسک پذیر هستند و دوست دارند سرمایه خود را در مسیر راه اندازی کارهای جدید بکار ببرند؛ اما به درستی نمی‌دانند چه انتخابی برای آن‌ها مناسب‌تر است به همین دلیل در پروژه‌های خوب و آینده‌دار سرمایه گذاری می‌کنند.


جلب نظر سرمایه گذاران کار ساده‌ای نیست. هیچ کس حاضر نیست تا قانع نشده پولی که خرج می‌کند به او بازخواهد گشت و سود مناسبی بدست می‌آورد سرمایه خود را در اختیار دیگران قرار دهد. این هنر شما است که او را متقاعد کنید که از بین هزاران پروژه دیگر شما را انتخاب کند.

جذب سرمایه گذار به طور معمول شامل مراحل زیر است:


1.    قانع کردن سرمایه گذار که ایده خوب و کاربردی است.
2.    طرح کسب‌وکار حرفه‌ای نوشته شود که مسیر موفقیت کسب و کار را مشخص کند.
3.    حداقل محصول قابل ارائه و پذیرش (MVP) ایجاد شود.
4.    روش جذب سرمایه و تامین مالی تعیین شود.

جذب سرمایه به روش‌های مختلفی قابل انجام است:


الف) سرمایه شخصی
ب) بخش خصوصی و افراد سرمایه دار
ج) جذب سرمایه از طریق سرمایه گذاری جمعی
د) کمک گرفتن از شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد
ه) جذب سرمایه‌های دولتی
ی) یافتن یک شریک کاری مناسب و معتبر


مشاور جذب سرمایه روی تمام این مراحل و روش‌های جذب سرمایه تسلط کافی دارد و قادر است کسب‌وکار شما را در مسیری هدایت کند که به راحتی نظر سرمایه گذار را جلب کرده و سرمایه مورد نیاز خود را تامین کند.

خدمات مشاوره جذب سرمایه

کار مشاوره جذب سرمایه گذار برای تولید یا مشاوره جذب سرمایه گذار برای استارتاپ، هدایت کسب‌وکارها در مسیری است که سرمایه گذار را قانع کنند با آن‌ها همکاری کرده و سرمایه خود را در اختیار این افراد بگذارد. سرمایه گذاری همچنین پیچیدگی‌های متعدد حقوقی و قانونی دارد. قراردادی که بین سرمایه گذار و صاحبان کسب‌وکار بسته می‌شود باید کامل و جامع باشد تا در آینده بتوان به راحتی اختلاف نظرهای احتمالی را حل کرده و سهم هر یک از طرفین از قرارداد مشخص باشد.


خدمات مشاوره جذب سرمایه به افراد کمک می‌کند یک مسیر هدفمند و قانونی را طی کنند تا هم بتوانند سرمایه گذار را به همراهی قانع کنند و در عین حال شرایطی فراهم شود که کارفرما در آینده بتواند ایده‌های خود را با فراغ بال پیاده‌سازی کند.


در بسیاری موارد دیده شده که جذب سرمایه گذار باعث شده افرادی از خارج سازمان در تصمیمات کسب‌وکار صاحب رای شوند که با سیاست گذاری مجموعه همگام نبودند. در مواقعی هم بزرگ شدن کسب‌وکار بدون برنامه ریزی صحیح به جای فراهم کردن روند توسعه کسب‌وکار رشد آن را متوقف کرده است. تغییرات مدیریتی ناخواسته و تغییرات پیش بینی نشده از دیگر مواردی است که جذب سرمایه نامناسب ممکن است به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل است که کسب‌وکارها باید یک مشاور متخصص  و حرفه‌ای در کنار خود داشته باشند که در مسیر جذب سرمایه متضرر نشده و از مسیر اصلی خود خارج نشوند.

استفاده از مشاورین جذب سرمایه کارمنتو

کارمنتو یک تیم متخصص در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری از مسائل حقوقی و ثبت قرار داد تا چگونگی تنظیم برنامه جامع کسب‌وکار را در اختیار دارد که در مسیر راه شما را همراهی کرده و تا لحظه آخر در کنار شما می‌مانند. مشاورین جذب سرمایه کارمنتو پیش از هر چیز کسب‌وکار را به صورت جامع بررسی کرده، هدف‌های شما از سرمایه گذاری را مشخص می‌کنند و در نهایت یک نقشه راه کاربردی برای جذب سرمایه مورد نیاز شما را فراهم می‌آورند. مشاوران کارمنتو به اشکال مختلف تلفنی، اینترنتی و حضوری در کنار شما هستند و هر گونه سوالی که در این خصوص داشته باشید را در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهند.


مشاوران کارمنتو به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل در کنار شما هستند و به رفع دغدغه‌های ذهنی شما تا یافتن راهکار مناسب کمک می‌کنند. اطلاعات کسب‌وکار شما به صورت محرمانه نزد ما باقی خواهد ماند و می‌توانید روی امانت‌داری مشاوران حساب باز کنید.

هزینه مشاوره جذب سرمایه و کارآفرینی در کارمنتو

مشاوره تلفنی که از طریق اپلیکیشن کارمنتو به صورت مخابراتی بوده و هزینه‌ای برای تماس دریافت نمی‌شود. مشاوران کارمنتو سطح بندی شدند و هزینه خدمات مشاوره جذب سرمایه آن‌ها به صورت دقیقه‌ای و برمبنای نوع تخصص آن‌ها محاسبه خواهد شد.


امکان پرسیدن سوال کتبی از طریق اپلیکیشن هم وجود دارد. کارشناسان مختلف به صورت رایگان به سوالات پاسخ می‌دهند و ممکن است برای یک سوال چندین پاسخ دریافت کنید. شما بسته به نیاز و تمایل خود می‌توانید مشاور دلخواه خود را از بین متخصصان مختلف انتخاب کرده و خدمات مورد نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.


همچنین این امکان به زودی در سایت ایجاد می‌شود که خدمات مشاوره مورد درخواست خود را در اپلیکیشن به صورت یک پروژه تعریف کنید و پس از توافق با مشاوران کار را به آن‌ها بسپارید. وجه انجام پروژه به صورت توافقی تعیین می‌شود و قسمتی از وجه ابتدا و بخشی در اواسط کار به حساب کارمنتو واریز می‌شود و پس از پایان پروژه و در صورت رضایت کارفرما کل مبلغ به حساب متخصص واریز می‌شود. تمامی خدمات ارائه شده دارای گارانتی 100 درصد هستند.

سوالات متداول

استفاده از خدمات مشاوره جذب سرمایه چه فایده‌ای دارد؟
خدمات مشاوره جذب سرمایه به افراد کمک می‌کند یک مسیر هدفمند و قانونی را طی کنند تا هم بتوانند سرمایه گذار را به همراهی قانع کنند و در عین حال شرایطی فراهم شود که کارفرما در آینده بتواند ایده‌های خود را با فراغ بال پیاده‌سازی کند.
چگونه از اخبار و ریز جزئیات مشاوره جذب سرمایه مطلع شویم؟
شما می‌توانید برای دریافت هر نوع مشاوره در این زمینه از مشاورین کارمنتو کمک بگیرید. دریافت مشاوره‌ها از طریق اپلیکیشن کارمنتو امکان پذیر است.
هزینه استفاده از مشاوره‌های تلفنی و آنلاین در کارمنتو چقدر است؟
دریافت مشاوره‌های آنلاین به صورت کاملا رایگان برای تمامی کابران اپلیکیشن کارمنتو امکان پذیر است. تعرفه خدمات تلفنی نیز بر اساس سوابق شغلی مشاورین و مدت زمان مشاوره بر حسب دقیقه متفاوت است.

مطالب مرتبط با حوزه کارآفرینی