advice action advice action

برای مشاور تلفنی
کلیک کن

آخرین مطلب
حسابرسی 1 هفته پیش
کارآفرینی -

بازار یابی اینستاگرام

سلام، من با یک مغازه فروش تجهیزات هیوندای و کیا همکاری میکنم، در اینستاگرام صفحه فروش قطعات یدکی دارم، فالوور و فروش هم دارم اما فروشم با توجه به تعداد بالای فالوور هام رضایت بخش نیست چه جوری میتونم پرسونای مخاطب هام رو پیدا کنم که افرادی که واقعا خریدار هستن رو جذب کنم؟

پاسخ ها

  • ابوالقاسم چاپاری افین
    دوشنبه, 03 آذر 99

    سلام . خیلی سادست همه بخاطر داشتن محصولی با برند مشترک فالو ورتون هستند یه نوع حس ویژه بودن در مشتریان هستش. همه این فالورا مرتب نیاز به لوازم یدکی پیدا نمیکنن .این به نوآوری شما بستگی داره که چه مزیتی ایجاد کنی که تعداد مشتریان وفادار رو افزایش بدین مثل ایجاد باشگاه مشتریان . سطح بندی مشتری به برنزی نقره ای و طلایی . اشانتیون هایی با خاصیت کلکسیونی و .... وقتی دایره مشتریانتون با طرح های تاپ افزایش پیدا کرد در بلند مدت فروش جزئی و سفارشاتتون افزایش می یابه. این که چه طرحی خوب زمانبر هست و باید کار کرد .

  • بهزاد بالازاده
    یکشنبه, 18 آبان 99

    سلام و وقت بخیر دوست گرامی صرف وجود فالوور نمیشه نسبت به فروش خوب امیدوار بود عوامل زیادی میتونه در فروش شما موثر باشه برای نمونه چند مورد به انها اشاره میکنم1.وجود فالوورهای حقیقی که یا فعلا مصرف کننده و دارای ماشین هیوندا ی و کیا هستندیا علاقمند و توانایی خرید این ماشین ها را دارند راهکار برای پیدا کردن چنین افرادی حضور در اتاق ها و انجمن ها ی مجازی هیوندا سواران و کیا سواران 2.ایجاد محتوای مناسب از مرحله سفارش گیری مرحله تهیه و تحویل قطعات و یدکی3.برچسب های مناسب و تاییده های لازم از ضمانت و اورجینال بودن قطعات برای اطمینان مناسب4.ارایه قیمتهای مناسب نسبت به رقبا 5.تعامل و ایجاد کانال های مناسب مشتری یابی مثل مراجعه به تعمیرکاران بنام و ماهر منطقه فروش خود یا تعامل الکترونیکی با افراد مصرف کننده اینکار 5.شناسایی مشتری و مصرف کننده واقعی کمتر هیوندا یا کیا سواری خودش از ایراد ماشین و قطعه شناسی اگاهی کافی و تخصصی داره در حالی که یک سیستم همکار تعمیر کار بهتر و دایمی تر از شما خرید میکنه یا مشتری ارجاع میده و....6.هنر و دانش تبدیل مصرف کننده به مشتری .در صورت تمایل و نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالاتتان در خدمتتان هستم. بهزاد بالازاده دکترای مدیریت بازرگانی-بازاریابی ،متخصص و مشاور عالی کسب و کارها

  • محمد حسین نصیری
    شنبه, 17 آبان 99

    سلام کیفیت قطعه و ضمانت حرف اول رو‌میزنه. باید با تعمیرکار ها ارتباط برقرار کنید و برای اونها جایزه ی تبلیغ و فروش تعیین کنید. ضمنا از کلیپ های تعمیر و عیب یابی در صفحه تون استفاده کنید. مشتری دوس داره بدونه ایراد ماشینش چیه. موفق و پیروز باشید

  • عنایت مرشدی
    دوشنبه, 12 آبان 99

    سلام، از محتوای مفید و آموزنده غافل نشید ، فقط معرفی محصول به تنهایی در سوشال میدیا جواب نمی‌دهد. بازار یابی درونگرا تاکیدش بر محتواست. محتوا، محتوا و محتوا...