karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

مشاوره رایگان

نسترن بالانژاد

نسترن بالانژاد

کارآفرینی
عنوان سوال: بازار یابی اینستاگرام

سلام، من با یک مغازه فروش تجهیزات هیوندای و کیا همکاری میکنم، در اینستاگرام صفحه فروش قطعات یدکی دارم، فالوور و فروش هم دارم اما فروشم با توجه به تعداد بالای فالوور هام رضایت بخش نیست چه جوری میتونم پرسونای مخاطب هام رو پیدا کنم که افرادی که واقعا خریدار هستن رو جذب کنم؟
3 سال قبل
4 پاسخ
ابوالقاسم چاپاری افین

ابوالقاسم چاپاری افین

3 سال پیش

سلام . خیلی سادست همه بخاطر داشتن محصولی با برند مشترک فالو ورتون هستند یه نوع حس ویژه بودن در مشتریان هستش. همه این فالورا مرتب نیاز به لوازم یدکی پیدا نمیکنن .این به نوآوری شما بستگی داره که چه مزیتی ایجاد کنی که تعداد مشتریان وفادار رو افزایش بدین مثل ایجاد باشگاه مشتریان . سطح بندی مشتری به برنزی نقره ای و طلایی . اشانتیون هایی با خاصیت کلکسیونی و .... وقتی دایره مشتریانتون با طرح های تاپ افزایش پیدا کرد در بلند مدت فروش جزئی و سفارشاتتون افزایش می یابه. این که چه طرحی خوب زمانبر هست و باید کار کرد .
بهزاد بالازاده

بهزاد بالازاده

3 سال پیش

سلام و وقت بخیر دوست گرامی صرف وجود فالوور نمیشه نسبت به فروش خوب امیدوار بود عوامل زیادی میتونه در فروش شما موثر باشه برای نمونه چند مورد به انها اشاره میکنم1.وجود فالوورهای حقیقی که یا فعلا مصرف کننده و دارای ماشین هیوندا ی و کیا هستندیا علاقمند و توانایی خرید این ماشین ها را دارند راهکار برای پیدا کردن چنین افرادی حضور در اتاق ها و انجمن ها ی مجازی هیوندا سواران و کیا سواران 2.ایجاد محتوای مناسب از مرحله سفارش گیری مرحله تهیه و تحویل قطعات و یدکی3.برچسب های مناسب و تاییده های لازم از ضمانت و اورجینال بودن قطعات برای اطمینان مناسب4.ارایه قیمتهای مناسب نسبت به رقبا 5.تعامل و ایجاد کانال های مناسب مشتری یابی مثل مراجعه به تعمیرکاران بنام و ماهر منطقه فروش خود یا تعامل الکترونیکی با افراد مصرف کننده اینکار 5.شناسایی مشتری و مصرف کننده واقعی کمتر هیوندا یا کیا سواری خودش از ایراد ماشین و قطعه شناسی اگاهی کافی و تخصصی داره در حالی که یک سیستم همکار تعمیر کار بهتر و دایمی تر از شما خرید میکنه یا مشتری ارجاع میده و....6.هنر و دانش تبدیل مصرف کننده به مشتری .در صورت تمایل و نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالاتتان در خدمتتان هستم. بهزاد بالازاده دکترای مدیریت بازرگانی-بازاریابی ،متخصص و مشاور عالی کسب و کارها
عنایت اله مرشدی

عنایت اله مرشدی

3 سال پیش

سلام، از محتوای مفید و آموزنده غافل نشید ، فقط معرفی محصول به تنهایی در سوشال میدیا جواب نمی‌دهد. بازار یابی درونگرا تاکیدش بر محتواست. محتوا، محتوا و محتوا...

مشاورین مرتبط

متخصص ومشاور عالی بازرگانی-بازاریابی -طراحی و توسعه کسب و کارها-کمک به رشد استارت اپ ها
98+ مشاوره
karmento
4.5
مشاور عالی کسب و کار و کارآفرینی
0+ مشاوره
0
مشاور و مربی ایجاد و توسعه کسب وکار
150+ مشاوره
karmento
4.5