karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

مشاوره رایگان

ناشناس

ناشناس

بازاریابی و فروش
عنوان سوال: Insight اینستاگرام

با سلام و روز بخیر به تازگی کسب و کارم رو توی ایسنتاگرام شروع کردم، صفحه‌‍‌‌ام بیزینسی هست می‌خواستم بدونم از قسمت اینسایت چه اطلاعاتیش بیشتر به درد میخوره برای تولید محتوا و درست کردن پست؟
3 سال قبل
2 پاسخ
فرهاد باقری

فرهاد باقری

2 سال پیش

سلام و وقت بخیر ابن اطلاعات به طاهر ساده بشدت پر کاربرد هستند، شما با استفاده از این اطلاعات به راحتی میران مفید بودن هشتگ ها، محل های ورود کاربرد و جذاب بودن پیچتون رو متوجه میشید اون امار کاملا مفید هستند و نمیشه کفت کدوم از اون ها پر اهمیت تره، نکته مفید اینه که برای هر کسب و کاری یکی از اون اعداد مهم تر هست و این بسته به ذات اون کسب و کار داره، مثلا در پیچ های تقریحی اصلا هشتگ ها مهم نیست ولی برای پیچ فروش لباس اهمیت دو چندان داره این مساله
کمال حسینی

کمال حسینی

3 سال پیش

با سلام، چند مورد از آمار اینسایت صفحه‌‍‌‌ اینستاگرامتون که میتونه به شما دید بهتری برای تولید محتوا بده شامل این موارد میشه: 1. Accounts Reached - میتونین با بررسی این آمار متوجه میزان جذاب بودن محتواها و دیده شدن توسط مخاطب‌های جدید بشین (به واسطه هشتگ‌ها، اکسپلور رفتن، اشتراک گذاری محتوا و غیره) 2. Content Interaction - هرچقدر این آمار بیشتر باشه، نشون دهنده این هستش که مخاطب محتوای شما رو دوست داره و ازش لذت برده 3. قسمت Top Posts - با استفاده از این آمار میتونین متوجه بشین بیشترین آمار لایک، کامنت، غیره برای کدوم پست‌هاتون بیشتر بوده و مجدد از اون دست پست‌ها تولید کنین یا برنامه تولید محتوای خودتون رو اصلاح کنین 4. قسمت Top Stories - این مورد هم مثل مورد قبل برای استوری‌هاتون میتونه مفید باشه و میزان ریپلای رو میتونین تحلیل کنین. موفق باشید.

مشاورین مرتبط

دیجیتال مارکتر
17+ مشاوره
karmento
5
مشاور و مدیر بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات
150+ مشاوره
karmento
4.7
مشاور و منتور کسب‌و‌کارهای اینترنتی
750+ مشاوره
karmento
5