karmento logo
خدمات مشاوره
مالی و مالیاتی مالی و مالیاتی
بیمه و قانون کار بیمه و قانون کار
امور حقوقی امور حقوقی
بازاریابی و فروش بازاریابی و فروش
کارآفرینی کارآفرینی
منابع انسانی منابع انسانی
امور ثبتی امور ثبتی
برنامه نویسی برنامه نویسی
تجارت و بازرگانی تجارت و بازرگانی
دانش بنیان دانش بنیان
انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

خدمات مشاوره

مالی و مالیاتی

مالی و مالیاتی

تمامی زیر حوزه های مالی و مالیاتی

بیمه و قانون کار

بیمه و قانون کار

تمامی زیر حوزه های بیمه و قانون کار

کارآفرینی

کارآفرینی

تمامی زیر حوزه های کارآفرینی

منابع انسانی

منابع انسانی

تمامی زیر حوزه های منابع انسانی

امور ثبتی

امور ثبتی

برنامه نویسی

برنامه نویسی

تمامی زیر حوزه های برنامه نویسی

تجارت و بازرگانی

تجارت و بازرگانی

تمامی زیر حوزه های تجارت و بازرگانی

دانش بنیان

دانش بنیان

تمامی زیر حوزه های دانش بنیان

انجام پروژه مشاوره رایگان مقالات

مشاوره رایگان

ناشناس

ناشناس

بازاریابی و فروش
عنوان سوال: اقيانوس ابي در گردشگري كيش

در بیزینس من هزاران کار است که میتوان انجام داد اما اکثرا اقیانوس قرمز هستند و این خیلی خستم میکنه با وجود مجوز های خوب بند الف و ب که داریم اما رضایت از مافیای گردشگری ایران و جزیره کیش که هستیم و سیستمش برای جذب مشتری ندارم! دنبال اقیانوس آبی کارم در همین جزیره کیش هستم تا بتونم پر قدرت ادامه بدم. سایت و پیج اینستای نسبتا خوب هم داریم اما نمیدونم رو کدوم کار تمرکز کنم و چکار کنم چون این بیزینس پتانسیل درآمد های خیلی بالایی دارد.
2 سال قبل
4 پاسخ
ایمان لعل کاملی

ایمان لعل کاملی

1 سال پیش

دوست عزيز سلام من تا حدودي با بازار گرشگري و مافياي اون اشنايي دارم بيشنهادم براتون اينه كه بتونيد خدمات گردشگري جزيره رو در مبدا مسافران بفروشيد و از پلتفرمهايي مثل تخفيفان نت برگ و غيره استفاده كنيد از علي بابا سفريار و غيره مطميمنم كه جواب خوبي ميگيريد و سعي كنيد با اين پلتفرمها به عنوان تامين كننده انحصاري قرارداد ببنديد
بهزاد بالازاده

بهزاد بالازاده

1 سال پیش

سلام دوست گرامی هیچ اقیانوس ابی تا ابد ابی نخواهد ماند و در بازار ایران پس از مدتی بعلت کپی و مسایل دیگه انهم تبدیل به قرمز خواهد شد. نکته ای که می تونم عرض کنم حتی در خود اقیانوس قرمز شرکتها ، افراد و ایده هایی توان ماندگاری و رقابت خواهند داشت که دارای خلاقیت ،نو اوری،درک صحیح نیازهای مشتری و ارزش افرینی و تمایز باشند 3اصل اساسی است 1.رهبری هزینه 2.تمرکز2.تمایز و اینکه شما تلاش کنید دنبال گوشه ای از بازار باشید که زیاد بهش توجهی نشده است.بقول ما بازار یاب ها نیچ مارکتینگ .امیدوارم با مطالعه نیچ مارکتینگ کمی از ابهامات و مشکلات تصمیم گیریتان حل شود . در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در خدمتتان هستم.دکتر بهزاد بالازاده دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی- بازاریابی
عباس محمودی

عباس محمودی

2 سال پیش

با سلام؛ شما با خلق ارزش برای جامعه هدف، شناسایی نیازها و ارائه راهکار برای رفع نیازها، در همین اقیانوس قرمزی که نام بردید میتونید موفق باشید. توسعه بازار از طریق کانالهای فروش B2B و B2G هم میتونه راهگشا باشه و فعالیت در این عرصه‌ها، توصیه من به شماست. با توجه به ظرفیتهایی که نام بردید، در زمینه تبلیغات و جذب مشتری با استفاده از شیوه‌های دیجیتال مارکتینگ هم میتونید از مشاورین و متخصصین زبده بهره بگیرید. موفق و‌ پیروز باشید.

مشاورین مرتبط

مشاور حوزه بازاريابي
2+ مشاوره
0
مشاور مارکتینگ، برندینگ، فروش، توسعه کسب‌وکار
3+ مشاوره
karmento
5
متخصص ومشاور عالی بازرگانی-بازاریابی -طراحی و توسعه کسب و کارها-کمک به رشد استارت اپ ها
97+ مشاوره
karmento
4.5