سید عباس مصطفوی سید عباس مصطفوی
کارآفرینی 3 پاسخ
10:33 1400/03/22

سلام وخدا قوت من ی تولیدیک کوچک کالای خواب دارم و میخوام کارم را گسترش بدم و میخواهم به صورت عمده بفروشم باید چکار کنم از لحاظ جذب نیرو و حقوق به نیرو و فروش خودم ک گفتم میخوام عمده باشه ممنون میشم راهنماییم کنید سلام وخدا قوت من ی تولیدیک کوچک کالای خواب دارم و میخوام کارم را گسترش بدم و میخواهم به صورت عمده بفروشم باید چکار کنم از لحاظ جذب نیرو و حقوق به نیرو و فروش خودم ک گفتم میخوام عمده باشه ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ
سید حمید گلستانه
18:20 1400/04/03

با سلام. پیشنهاد می کنم در ابتدا با برآورد منطقی از توان تولید و عرضه خود، بازارهای بالقوه را بررسی کنید و بازار هدف کوچکی را که قدرت کافی در تامین کالای مورد پسند و با ارزش برای مشتریان آنرا دارید، انتخاب کنید و با ارتباط، عرضه،... با سلام. پیشنهاد می کنم در ابتدا با برآورد منطقی از توان تولید و عرضه خود، بازارهای بالقوه را بررسی کنید و بازار هدف کوچکی را که قدرت کافی در تامین کالای مورد پسند و با ارزش برای مشتریان آنرا دارید، انتخاب کنید و با ارتباط، عرضه، فروش و دریافت بازخورد از بازار مورد نظر، کم کم توزیع کالا را بین عمده فروشان و خرده فروشان همان بازار و متعاقب آن به بازارهای دیگر که اهداف بعدی شما هستند، گسترش دهید. از امکانات شبکه ها و گروههای مجازی نیز می توانید برای معرفی محصول و برند خود در بین توزیع کنندگان این کالا در بازارهای هدف بهره ببرید. موفق باشید.

پاسخ
سیدعلیرضا محمدی
10:27 1400/03/25

سلام و وقت بخیر خداقوت شما بنظر میرسه با توجه به توضیحاتی که دادین قبل از گسترش فیزیکی ابعاد کارتون، سعی کنید بسترهای فروش و معرفی برندتون و محصولات تون رو از طریق بازاریابی و تبليغات آنلاین و چاپی افزایش داده و تقویت کنید و با... سلام و وقت بخیر خداقوت شما بنظر میرسه با توجه به توضیحاتی که دادین قبل از گسترش فیزیکی ابعاد کارتون، سعی کنید بسترهای فروش و معرفی برندتون و محصولات تون رو از طریق بازاریابی و تبليغات آنلاین و چاپی افزایش داده و تقویت کنید و بازخوردهای لازم رو گرفته و بهبودها را انجام داده و سپس با افزایش شبکه های ارتباطی و نیز جایگاه برند از حیث کيفيت کارها، تنوع و نیز منطبق بودن با نیاز و سلیقه مشتری، می تونین با اعطای نمایندگی، تاسیس مستقیم فروشگاه عرضه مستقیم محصولات، فروش با تسهیلات ویژه به فروشگاههای بزرگ و فعال این حوزه و یا گروه های مخاطب خاص و... اقدام نمایید. از بحث خدمات هم غافل نباشید، افراد دوست دارن در کنار محصول خدمات هم دریافت کنند مثل گارانتی و ضمانت محصول، خدمات تعمیرات، ارسال رایگان، مشاوره و کارشناسی رایگان و... بنابراین بنظرم می توانید با هزینه ای کم در بستر مجازی سایت و صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی خود را ابجاد و به تبلیغ خودتون و محصولاتتون بپردازین و بعد کم کم و به تدریج، ابعاد کارتون رو گسترش بدین. در این مسیر بسیار خوب است از ظرفیت مشاوران متعهد در حوزه بازاریابی و فروش و... بهره مند بشین تا با بهینه ترین حالت ممکن گام بردارین.

پاسخ
حسین عین الیقین
19:49 1400/03/23

سلام یکی از بهترینها راهها برای توسعه فروش اعطای نمایندگی به استانهای متفاوت کشور است که در واقع بصورت پورسانتی از فروش میتوانید کالاهای خود را بعنوان نمونه نزد فروشندگان مطرح کشور بگذارید و صد البته کیفیت کالای شما چنانچه بعنوا... سلام یکی از بهترینها راهها برای توسعه فروش اعطای نمایندگی به استانهای متفاوت کشور است که در واقع بصورت پورسانتی از فروش میتوانید کالاهای خود را بعنوان نمونه نزد فروشندگان مطرح کشور بگذارید و صد البته کیفیت کالای شما چنانچه بعنوان یک کالای با کیفیت در این رشته فعالیت مطرح شود مطمئنا مشتری و عرضه کنندگان خوذشان بسراغ شما خواهند امد و این مستلزم تبلیغات گرم و صبر در ارائه خواهد بود

مشاورین مرتبط
مرجان مبین

فعال

مرجان مبین

مشاور و مدرس و منتور کسب و کار و استارتاپ ها

(0.0)
  • user call card 0

لیسانس و فوق لیسانسم مهندسی صنایع پلی تکنیک و دکترای حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران هستم. حدود ۲۹ سال سابقه کاری دارم. در حوزه های کسب و کار تولید، نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی،سرمایه گذاری...

Farzaneh Gholamabolfazl

غیرفعال

Farzaneh Gholamabolfazl

(0.0)
  • user call card 0

لیسانس مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان ، ارشد مدیریت پروژه از کلگری کانادا ودکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار دانشگاه تهران ، بیش از بیست سال سابقه مدیریت در صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات از...

بهزاد بالازاده

غیرفعال

بهزاد بالازاده

متخصص ومشاور عالی بازرگانی-بازاریابی -طراحی و توسعه کسب و کارها-کمک به رشد استارت اپ ها

(5.0)
  • user call card 3

با درود و سلام بهزاد بالازاده هستم دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی -بازاریابی ،مشاور ومتخصص عالی کسب و کارها،رسالت ما کمک به شما در گذر از موانع رقبا،انجام کارهای چشمگیر و بهترین بودن و جا نز...

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط
کارآفرینی

مدت مطالعه: 1 دقیقه

تفاوت های بین بیزینس پلن و بیزینس مدل چیست؟

05 مرداد 1399
کارآفرینی

مدت مطالعه: 1 دقیقه

راز های مربوط به کارآفرینی

01 مرداد 1399
کارآفرینی

مدت مطالعه: 1 دقیقه

نکات طلایی تدوین طرح کسب و کار

30 تیر 1399