داود متولی زاده داود متولی زاده
بازاریابی و فروش 2 پاسخ
09:02 1400/04/15

سلام می خواستم بدونم برای یه شبکه اجتماعی که تازه راه اندازی شده چطور میشه کاربر گرفت. مشکل اینه که کار بر ها به تعداد کم میان و وقتی میبینن تعداد کمه توی شبکه ترک میکنن شبکه رو و میرن. انگار باید یجوری کلی کاربر گرت که تعداد کم نباشه اما چطوری؟ توی شبکه های اجتماعی و ... تبلیغ کردم فایده نداشت فقط همون تعداد کم اومدن و رفتن چون میبینن کاربرای دیگه کم هستن. مرسی سلام می خواستم بدونم برای یه شبکه اجتماعی که تازه راه اندازی شده چطور میشه کاربر گرفت. مشکل اینه که کار بر ها به تعداد کم میان و وقتی میبینن تعداد کمه توی شبکه ترک میکنن شبکه رو و میرن. انگار باید یجوری کلی کاربر گرت که تعداد کم نباشه اما چطوری؟ توی شبکه های اجتماعی و ... تبلیغ کردم فایده نداشت فقط همون تعداد کم اومدن و رفتن چون میبینن کاربرای دیگه کم هستن. مرسی

پاسخ
فرهاد باقری
23:49 1400/04/29

سلام و وقت بخیر راه های بسیاری در این زمینه وجود داره، مثل تبلیغات استفاده از تبلیغات کلیکی یا استفاده از ربات هر کدوم این ها مزایا و معایب خاص خودش رو داره سلام و وقت بخیر راه های بسیاری در این زمینه وجود داره، مثل تبلیغات استفاده از تبلیغات کلیکی یا استفاده از ربات هر کدوم این ها مزایا و معایب خاص خودش رو داره

پاسخ
سیدعلیرضا محمدی
20:22 1400/04/16

باسلام و وقت بخیر جناب متولی زاده بزرگوار کارها و متدهای مختلفی رو میشه برای رشد و ارتقاء صفحات و کانال های شبکه های اجتماعی در پیش گرفت. حتی میشه هزینه کرد و رشد غیر طبیعی داشت و عضو و بازدید و خرید. لکن اگه هدف از صفحه ای که زد... باسلام و وقت بخیر جناب متولی زاده بزرگوار کارها و متدهای مختلفی رو میشه برای رشد و ارتقاء صفحات و کانال های شبکه های اجتماعی در پیش گرفت. حتی میشه هزینه کرد و رشد غیر طبیعی داشت و عضو و بازدید و خرید. لکن اگه هدف از صفحه ای که زدین ناظر به رونق کسب وکار بلندمدتیه و قراره فعالیت داشته باشه، بنظر بنده آهسته و پیوسته پیش برین و بازخورد بگیرین و هر روز بهتر از دیروز بشین. بسته به کسب وکارتون و هدف هاتون، شبکه اجتماعی درست و متناسب رو انتخاب کنید و سعی کنید در حوزه تولید محتوا اونم نه صرفا کپی، بلکه تولید و ناظر به مزایا و امتیازات کسب وکارتون و آگاهی بخشی و افزایش دانش ناظر به حوزه کسب وکارتون فعالیت کنید. از ظرفیت امکانات شبکه های اجتماعی برای بیشتر و بهتر دیده شدن غافل نشوید. مثلا اینستاگرام از ظرفیت استوری و لایو و گذاشتن نظرسنجی و مسابقه و... (هرکاری که درگیری با مخاطبان را برانگیزد) غافل نشوید و همواره سعی کنید در دسترس باشین و به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ بدین. رشد در شبکه های اجتماعی تدریجی است و نیاز به صبر و حوصله و فعالیت هدفمند و مستمر دارد. در این خصوص مقالات زیادی در فضای اینترنت هست که می تونید مطالعه کنید و راهکارها رو بسته به اقتضائات خاص خودتان سنجیده و ارزیابی کنید و آنهایی که بیشتر جواب میدن را ادامه داده و... ناامید نباشید و بدانید کم کم در صورت ارایه محتوای ارزشمند وخدمات و محصولات مناسب، مخاطبان سمت شما می آیند. سراغ خرید عضو و.. اینها نروید (مگر در شرایط خاص) که این عمل در بحث اینگیجمنت صفحه و نیز اعتماد مخاطبانتون اثر گذار خواهد بود. آنچه که در بحث شبکه های اجتماعی کسب وکارها مهمه بیش از تعداد فالوورها و لایک و ..، بالا بودن نرخ تبدیل خواهد بود. یعنی چند درصد از افراد حاضر به انجام عمل مدنظر شما (خرید محصول، کلیک روی لینک و...) هستند، شما اگه 100 دنبال کننده با کیفیت داشته باشین که 10 تاشون مورد درخواستی شما را انجام دهند، بهتر از اینکه 10000 دنبال کننده داشته باشید که 50 نفر هم ازتون خرید نکنند و.. پس به جای کمیت و.. دنبال کیفیت باشین و بدونین با اعمال راهکارها و توصیه ها موجود در فضای اینترنت و غنی سازی محتوایی و بصری و هویتی صفحه تون، به تدریج لذت رشد را خواهید چشید. در صورت نیاز می تونین از ظرفیت مشاوره با افراد متعهد و متخصص نیز در این راستا بهره مند گردین. موفق باشین.

مشاورین مرتبط
مرجان مبین

فعال

مرجان مبین

مشاور و مدرس و منتور کسب و کار و استارتاپ ها

(0.0)
  • user call card 0

لیسانس و فوق لیسانسم مهندسی صنایع پلی تکنیک و دکترای حرفه ای کسب و کار دانشگاه تهران هستم. حدود ۲۹ سال سابقه کاری دارم. در حوزه های کسب و کار تولید، نفت و گاز و پتروشیمی، دارویی،سرمایه گذاری...

فرهاد باقری

غیرفعال

فرهاد باقری

دیجیتال مارکتر

(5.0)
  • user call card 1

سلام، من فرهاد باقری هستم، نزدیک ۱۵ سال سابقه تولید محتوا و کار در شبکه اجتماعی دارم. فعالیت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای در کلاس حرفه ای رو از حدود ۳ سال پیش شروع کردم و معتقدم مارکتینگ کاری که...

بهزاد بالازاده

غیرفعال

بهزاد بالازاده

متخصص ومشاور عالی بازرگانی-بازاریابی -طراحی و توسعه کسب و کارها-کمک به رشد استارت اپ ها

(5.0)
  • user call card 3

با درود و سلام بهزاد بالازاده هستم دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی -بازاریابی ،مشاور ومتخصص عالی کسب و کارها،رسالت ما کمک به شما در گذر از موانع رقبا،انجام کارهای چشمگیر و بهترین بودن و جا نز...

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط
بازاریابی و فروش

مدت مطالعه: 1 دقیقه

به صورت حرفه ای در اینستاگرام کپشن بنویسید

17 شهریور 1399
بازاریابی و فروش

مدت مطالعه: 1 دقیقه

همه چیز درباره اینفلوئنسر،واینر و بلاگ

06 مرداد 1399